Problem z udostepnianiem

Autor: Remek <cos_at_tam.cos>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 16:45:08 MET DST

Jesli pomylilem grupy to z gory przepraszam :(

Chodzi mi o instalacje udostepniania polaczenia internetowego na komputerze
z systemem Windows 2000 Profesional.
Zmarnowalem 2 godziny i nic :( Ktos stwierdzil ze sie nie da, bo to stacja
????
Probuje udostepnic w tym systemie internet komputerowi w sieci (Win98)
Ten z Win 2000 Profesional posiada polaczenie z neostrada za pomoca modemu
usb.
Nie ma tu nigdzie opcji "udostepniania"
Juz nie mam pomyslow a moze faktycznie sie nie da ?
 Przeczesalem google i jakos zaczely mi opadac rece:(
Jesli ktos ma jakies wskazowki to bede niezmiernie wdzieczny.
Komputery w sieci sie widza jednakze ,mimo braku hasla z innego komputera
nie mozna wejsc na udostepniany folder gdyz jest kominikat o podanie HASLA
:(
 Padam ;)

Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc

--
               Remek   www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.