Re: zolwie tempo w2k

Autor: Azaziel79 <m.szatkowski_at_vectra.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 08:58:18 MET DST

> Ale jak był ten flash podłączony? I czy jest wpięty teraz?

nie, nie jest wpięty - był podłączony i wyjęty bez zatrzymywania.

> Zobacz też to:
> 817472 - Dyski IDE ATA i ATAPI działają w trybie PIO po wystąpieniu
> wielu błędów przekroczenia limitu czasu lub błędów CRC
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;817472
>
> Innymi słowy, odinstaluj kontroler dysków i zrestartuj system.

1. Nie mam wersji box windowsa, i nie dostane poprawki, ze to Ie nie
nasciemniam, bo help jest tylko pod Xp :/
2. łacznie 5h zajelo mi: uruchomienie windy, menu start, ustawienia, panel
sterowania, system, sprzet. Jak kliknalem menedzer urzadzen, to po godzinie
oczekwianie na jego otwarcie - sie zniechecilem. :P

robię format :)

ale dzieki i pozdrawiam all
Az