Re: zolwie tempo w2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 14:20:37 MET DST

Użytkownik "Azaziel79" <m.szatkowski@vectra.pl> napisał w wiadomości
news:diiqnn$d00$1@alohha.vectranet.pl...

> Płytka MSI 6337
> GFmx400
> hdd ST340016A
> Win2K sp4
>
> od 15 minut odpala mi się menedzer urzadzen, chce sprawdzic dma
> dysku. komp wstawal do calkowitego uruchomienia prawie 4h :)

Ale jak był ten flash podłączony? I czy jest wpięty teraz?

Zobacz też to:
817472 - Dyski IDE ATA i ATAPI działają w trybie PIO po wystąpieniu
wielu błędów przekroczenia limitu czasu lub błędów CRC
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;817472

Innymi słowy, odinstaluj kontroler dysków i zrestartuj system.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/