Re: dobry antywirus odpalany z plytki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 12:47:49 MET DST

Użytkownik "uqar" <ubraniaNOSPAM@op.pl> napisał w wiadomości
news:diilb8$gr7$1@news.onet.pl...
> witam
> problem z kilkoma userami ktorzy na nonstopie maja zawalony
> komputer roznego rodzaju syfami, trojanami, sex dialerami,
> potrzebowalbym jakiegos softu odpalanego z plytki , ewentualnie z
> dyskietki ;) , bo nie mam juz sily wykrecac dysku z ich kompa i
> sprawdzac na swoim, bo nic innego nie pomaga. prosze o jakies
> propozycje

Antywirus Ci tu w niczym nie pomoże. Zainstaluj u nich jakiś program
antyspyware - choć i to żadna ochrona, bo jak ktoś chce gołe d...y
oglądać, to i tak sobie jakieś nieszczęście wyklika. Podejrzewam, że
nie masz wielkich możliwości ingerencji w zawartość ich dysku i że
szanse na przejście na pracę z konta zwykłego usera są zerowe, tak
więc pozostaje podział dysku na dwie partycje - jedna pod system,
druga na dane - i nauczenie usera przywracania partycji z czystym,
skonfigurowanym systemem z obrazu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/