Re: dobry antywirus odpalany z plytki

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 11:58:54 MET DST

*** uqar <ubraniaNOSPAM@op.pl>:

> problem z kilkoma userami ktorzy na nonstopie maja zawalony komputer
> roznego rodzaju syfami, trojanami, sex dialerami, potrzebowalbym
> jakiegos softu odpalanego z plytki , ewentualnie z dyskietki ;) , bo
> nie mam juz sily wykrecac dysku z ich kompa i sprawdzac na swoim, bo
> nic innego nie pomaga. prosze o jakies propozycje

Bit Defender Linux Edition zainstalowany na System Rescue CD (oparte o
Gentoo). Zamontuje FSy (NTFS, FAT, SMB) Windows bez problemu
(odczyt/zapis, NTFS może być trochę powolny bo via captive-ntfs, ale
działa) i sobie zeskanujesz. BDC całkiem nieźle działa. Problem możesz
mieć z aktualizowaniem bazy, ale nie widze przeszkód aby z poziomu Live
CD tworzyć ramdysk i na niego pobierać aktualne definicje z Internetu.
Przy dzisiejszych łączach nie będzie to problemem. ;)

A i całość zmieści Ci się na krążek 210MB (taki mały).

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )