Re: Windows 2k na Pentium MMX z 256 MB RAMu

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 17:05:18 MET DST

Użytkownik "P" <erasms55@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dib642$95b$1@inews.gazeta.pl...
> Czy instalacja Windows 2000 (zastosowanie: praca biurowa, czyli MS Office
97)
> na komputerze z Pentium 233 MMX (Socket 7, klasyczne Pentium, nie Pentium
II)
> ma sens?
>
> Jak sie ten system będzie sprawował?
> Czy moc procesora, mimo dość dużej wielkości pamięci (256 MB) będzie
> wystarczająca?

w2k chodzi miluchno na P1 200 MMX i 120 MB ]

fakt ze trzeba dopiescic troszeczke

> A może Windows NT 4 Workstation PL?

jak miał by to byc komp to pisania w wordzie to NT4.0 zajmuje mniej i ma
mniejsze wymagania
niestety czasem ma problemy z nowym sprzetem np z drukarkami na USB choc nie
zawsze

> Jak się ma sprawa ewentualnego dowgradu z legalnej kopii Windows 200 PL na
> Windows NT 4 Workstation?

musze sie przyznac ze nie mam zielonego pojecia
ale jezeli masz legala w2k to ładował bym wlasnie w2k
wystarczy dopiescic i bedzie smigac miodnie

http://www.gazeta.pl/usenet/