Re: Windows 2k na Pentium MMX z 256 MB RAMu

Autor: ktos <b_at_kr.onet.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 18:42:29 MET DST

Użytkownik "P" <erasms55@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dib642$95b$1@inews.gazeta.pl...
> Czy instalacja Windows 2000 (zastosowanie: praca biurowa, czyli MS Office
97)
> na komputerze z Pentium 233 MMX (Socket 7, klasyczne Pentium, nie Pentium
II)
> ma sens?

Nie mam doswiadczen z w2k i P200, ale nawet na szybszych procesorach ten
system jak dla mnie strasznie wolno sie laduje.
O ile nie przeszkadza Ci brak wspolpracy z USB (na płycie ten komputer
pewnie i tak nie ma, ale mozna dodac zewn. karte) to ja bym zainstalowal NT.
Sam Office 97 dziala normalnie.

Co do downgrade to nie znam szczegolowej odpowiedzi, radze poczytac
licencje. Reguly sie zmienialy w zaleznosci od wersji (BOX, OEM, MOLP) i
pewnie nie tylko.

Dodatkowa uwaga. Od ladnych paru m-cy na rynku jest sporo uzywanych
komputerow z Niemiec. Compaqi/HP w dobrym stanie klasy PIIII 700-1000/HDD 10
GB/128 MB RAM kosztuja 400-500 brutto. Za 30 zł dokladasz kolejne 64 MB RAM
i nawet XP ladnie idzie.
To jest ostatnio moja standardowa odpowiedz dla tych, ktorzy maja jakies
problemy/chca ulepszac/naprawiac cos ponizej Celeron 500