Re: pagefile.sys na montowalnym dysku

Autor: s8y <bszwj_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 23:28:03 MET DST

> Nie spotkałem się nigdy z wiarygodnym potwierdzeniem tej informacji w
> postaci testów.

a jakie sa wiarygodne?? kiedys widzialem jakies zestawienia wydajnosci
i przyjalem ze przy duzo wiekszym skomplikowaniu/rozbudowaniu NTFS
niz FAT32 ma to jakies logiczne wytlumaczenie ale faktycznie nie wnikalem
czy
jest wiarygodne

> Prawa dostępu nadajesz do partycji, która się na dysku znajduje, a nie
> do dysku. I nie ma tu żadnego znaczenia sposób, w jaki została ona w
> systemie podmontowana.

jezeli jest to dysk logiczny to raczej bym polemizowal. Jezeli podmontujesz
dysk FAT32 jako katalog to mimo wszysto bedziesz w stanie korzystac z
dobrodziejstw NTFS

> A'propos - jak userzy nie mogą się wklikać do tego podmontowanego
> katalogu, to nie dzwonią? ;-)

jezeli partycja jest podmontowana jako %windir%\system32\costam\ bronione
ntfs ->Access denied to raczej sie nie zdarzylo (no ale faktycznie nie
probowalem c:\tu_kliknij\ )

Z innych dobrodziejstw izolacji swap na innej partycji moze byc brak
fragmentacji pliku stronnicowania