Re: Service Pack2 dla XP

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 18:44:51 MET DST

adam wrote:
> Uprzedzajac twoje zamysly informuje cie i innych, ze na prawde moge robic z moja
> maszyna co mi sie zywnie podoba. Dziw bierze natomiast, ze nikt konkretnie, i to
> zajmujacy sie ponoc profesjonalnie informatyka, nie potrafi odpowiedzic czy sa
> jakies inne korzysci z SP2 procz zabezpieczania maszyny. Biorac jednak pod uwage
> wasze opinie i moje doswiadczenie z SP2, wywalam go z zbity ryj.

Ze swoją maszyną możesz robić co Ci się podoba tylko wówczas, gdy Twoja
radośnie *l*administrowana maszyna nie oddziałuje na inne maszyny. A tak
nie jest, bo jak coś się do Twojej maszyny dobierze (a przy Twoim
podejściu dobierze się raczej wcześniej niż później), to smród gó##a
będzie się unosił z niej po całej sieci, w tym być może doleci również
do mnie. I szczerze mówiąc mało mnie interesuje, że Tobie to nie
przeszkadza, że z niej się smród roztacza, bo ja u siebie smrodu nie lubię.
Skoro jesteś tak doświadczonym administratorem, to podejrzewam, że bez
większych problemów zapoznasz się z listą fixów włączonych do SP2.
Proszę, oto ona:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;%5BLN%5D;811113

--
Paweł Goleń