Re: Service Pack2 dla XP

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 12:25:44 MET DST

adam <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:54d1.00000793.4345514a@newsgate.onet.pl
> bluzmierstwo. Uprzedzajac twoje zamysly informuje cie i innych, ze na
> prawde moge robic z moja maszyna co mi sie zywnie podoba.

Rozumiem, że takiej lub podobnej argumentacji użyjesz, gdy jadąc _swoim_
przecież samochodem (z którym możesz robić co Ci się żywnie podoba) 160km/h
po jakiejś osiedlowej uliczce, zatrzyma Cię patrol?
W momencie podłączenia komputera do Internetu, staje się on de facto częścią
znacznie większego "organizmu" i dobrze byłoby gdyby ludzie w końcu zaczęli
czuć się chociaż w elementarnym stopniu odpowiedzialni za swój wkład w ten
"organizm".

--
Darek (DAKOTA)