Zwiechy WinXp na Starcrafcie i Enemy Territory

Autor: vic <vicSPAM_WYPAD_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 18:59:15 MET DST
Message-ID: <di10nm$5el$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Mam zestawik komputerowy: Athlon XP 2600+, płyta gł. ECS N2U400-A, 256 MB
DDR Elixir, grafika Radeon 9100 128 MB.
Na tym sprzęcie przedwczoraj postawione Windows XP, najnowsze poprawki i
sterowniki (do grafiki i dźwięku WDM, do mainboardu od producenta) Na
starszych sterownikach opisana niżej sytuacja też występuje.

Przy dwóch grach (z zainstalowanych 4) występuje sytuacja, że po włączeniu
mija minuta, może kilka, i grafika z dźwiękiem zatrzymują się (przy dźwięku
jest takie lekkie zgrzytnięcie i nastaje cisza). Taka sytuacja jest w
Starcraft: Brood War i Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory.

Co dziwne, reszta gier (czyli Counter-Strike 1.6 i QuakeGL /FuhQuake/)
chodzą dobrze.

Co to może być? Przecież CS ma większe wymagania od tych gier co wieszają
system a mimo to działa stabilnie.
Problem sprzętowy chyba można wykluczyć, przecież bardziej wymagające gra
(CS) mi nie wiesza systemu, a Starcraft tak...

Może chodzi o wykorzystywanie przez gry DirectXa, bo SC i Enemy Territory
AFAIK go wykorzystują, a CS i Quake nie?

pozdrawiam
Vic

-- 
vic the trader
Received on Wed Oct 5 19:00:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 19:42:01 MET DST