Re: AD, DNS oraz DHCP

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 18:24:12 MET DST

Marcin - wrote:

> Piszac wprost niechce aby "rozkladajacy" sie server win 2003 (nie daj boze)
> ale takie rzeczy sie zdarzaja szczegolnie M$. polozyl mi cala siec, nagle
> brak servera DHCP. Inaczej piszac prawdopodobienstwo ze padnie router niz
> windows jest duzo mniejsza oraz odtworzenie konfiguracji routera (backupa) to
> kwestia paru chwil.

Niby rozumowanie dobre ale tracisz tak chociazby mozliwsoc uaktualnienia
danych w DNS dla klientow ktorzy sie rejestruja w DHCP i inne takie.

> ad2. W sposob bezposredni na pewno nie jest nigdzie napisane, aczkolwiek
> wiekszosc literatury z gory zaklada takie rozwiazanie. Dobrze ze wskazuja
> pewne rozwiazania ale cisza gdy ktos robi to inaczej niz zakladaja autorzy
> jednej czy drugiej ksiazki. (Moze kupuje zle ksiazki) Ktos ma lub zna ciekawa
> literature na ten temat prosze o tytul a z checia zakupie.

Ale to sie niczym nie rozni czy to jest na jednej czy dwoch amszynach -
nie znam ksiazki w ktorej by bylo napisane ze to ma byc na jednej maszyniee

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl