Uprawnienia

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 22:20:25 MET DST

Mam windowsXP prof z którego korzysta kilku userów.
Chciałbym aby dwoje z użytkowników nie mogło zmieniać ustawień pulpitu,
jeden z użytkowników nie mogł korzystać z niektórych elementów panelu
sterowania jeszcze inny miał znów jakieś dodatkowe ograniczenia.
Niestety gpedit.msc ustawia mi uprawnienia na wszystkich userów
jednocześnie. Mogę sobie jedynie pozmieniać uprawnienia do odczytu
windows\system32\grouppolicy ale to generalnie nadaje sie jedynie do
rozróżnienia uprawnień user/admin na lokalnym komputerze.
Czy jest jakies narzędzie które daje większą swobodę?
Pozdrawiam
        Arek