Re: Sprawdzanie spójności dysku - jak wyłączyć

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 20:33:51 MET DST

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dhmfs5$jp3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chodzi o ten wpis: "/k:Wolumin * Blokuje uruchamianie narzędzia
> Chkdsk dla woluminu" ?
>
> Czy ja dobrze rozumuje: chkdsk/k:c (system mam na dysku C)? Jak
> nie to mnie popraw bez kolejnego wykładu, proszę:-)

Nie. Wpisz chkntfs c: /X, gdzie c: oznacza literkę wykluczanego
napędu. W opisie polecenia chkntfs jest błąd.

Przełącznik /k stosuje się przy wywoływaniu programu autocheck w
rejestrze.

> Wpisać to co napisałem powyżej gdzieś(rejestr, pliki INI,
> autostart?) czy po prostu raz wpisać w wierszu polecen i nie
> zobaczę już checkdiska? :-)

Wpisz to w wierszu poleceń. Rezultat zobaczysz w kluczu
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\BootExecute.

> chkntfs? Cóż, u mnie to chyba nie działa, bo ja mam FAT
> 32(przynajmniej tak by sugerowała nazwa: chkntfs)

Ale chkdsk jest jeden dla obu filesystemów.
Chkntfs to nazwa narzędzia służącego do jego konfiguracji.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/