Re: Sprawdzanie spójności dysku - jak wyłączyć

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 19:09:23 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Próbuję Ci tylko pomóc uniknąć większych kłopotów.
> Przyjrzyj się możliwościom polecenia chkntfs.
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;218461

Chodzi o ten wpis: "/k:Wolumin * Blokuje uruchamianie narzędzia Chkdsk
dla woluminu" ?

Czy ja dobrze rozumuje: chkdsk/k:c (system mam na dysku C)? Jak nie to
mnie popraw bez kolejnego wykładu, proszę:-)

Wpisać to co napisałem powyżej gdzieś(rejestr, pliki INI, autostart?)
czy po prostu raz wpisać w wierszu polecen i nie zobaczę już checkdiska? :-)

chkntfs? Cóż, u mnie to chyba nie działa, bo ja mam FAT 32(przynajmniej
tak by sugerowała nazwa: chkntfs)

INNY