Re: Zmiana nazwy konta

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 10:50:11 MET DST

 "Michal Kawecki" log:
[...]
Żadna taka empatia...:-) Zwykły przypadek cytatu technicznie
niepoprawnej wypowiedzi ....no i nie rozumiem dlaczego mozna było ten
cytat tak zrozumie...:-) Siakieś uczulenia czy nadwrażliwość....
FYI Kierowała mną zwykła ciekawość na podstawie czego można było zadać
inkryminowane pytanie jak wszystko jest/było zrozumiałe i jasne...:) od
pytania "INNY" - Tomasz O..Re ...do mojego Re...:-)
> Znaczy nie Ty je napisałeś, tylko INNY. I nie chodziło mi o system
> wirtualny, tylko o rzeczywisty, gdzie być może nie ma możliwości
> zabawy w zakładanie i kasowanie kont, stąd VMWare.
Załóżmy, że co nieco wyjaśniłeś, ale skąd te wątpliwe "być może" ...no i
czym się różni XP real od XP virtual w tym zakresie dot. pytania "INNY".
BTW nie chodzi(ło) o zakładanie/kasowanie konta ino o sposób zmiany
nazwy konta Administrator oraz ewentualne skutki takiej zmiany :-)
> P.S. Ot, czepialski... ;-)
No tak, od mistrzów można się tu i tam niejednego nauczyć...!;-)

--
To czy człowiek jest inteligentny poznaje
się po jego odpowiedziach.