Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 14:42:51 MET DST

> A jeszcze sobie napiszę pomimo, że nie wiesz oczywistych rzeczy i
> sugerujesz że ja też, bo nie pracuję w MSie.

Nieprawda! Jeżeli kwestia X nie jest dla mnie oczywista (a nie jest), to
moje przypuszczenie, że nie wiesz czegoś na temat kwestii X nie jest
sugestią,
że nie rozumiesz rzeczy OCZYWISTEJ.

Tyle wykładu z logiki.

> Ale po kolei:

...ciach
I nie można było tak od razu?
Czy musiałem walczyć z połową adminów w tym kraju pokornie znosząc cięgi
zarzutów dot. ignorancji aby dostać to, co mogło zakończyć wątek na samym
początku?

Mam przynajmniej nadzieję, że niektórym poprawiło to samopoczucie.