Re: Jak bezpoleśnie ponownie wpisać się do domeny bez udziału serwera?

Autor: dobrov0 <dobrov0_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 14:14:19 MET DST

> Zupelnie nietrafiona. Kompletnie nie rozumiesz mechanizmow domeny i
> zabezpieczen przez nia wprowadzanych - sugeruje doczytanie a nie mowienie
> ludziom ktorzy wiedza o czym mowia ze nie wiedza.

Dla mnie postawa "wiem ale nie powiem" jest prawie równoznaczna
z "nie wiem ale się wstydzę przyznać". Na podziw i szacunek trzeba sobie
zasłużyć. I to nie pozorami ani poparciem kolegów.

Ok. Straciłem już nadzieję. Przelano na klawiaturę morze liter a pytanie
stoi bez odpowiedzi. Co do doczytywania: interesuje mnie to nie dlatego,
że zamierzam (broń Boże!) zostać adminem tylko dlatego, że jestem
ogólnie ciekawy świata i często pytam "dlaczego" na tematy związane z
najróżniejszymi dziedzinami. Nie interesuje mnie to na tyle by wywalić kasę
za podręcznik adminisratora a potem stracić kupę czasu na jego
przestudiowanie.

Nie to nie. Nie wiecie, czy nie chcecie powiedzieć - to już nie istotne.
Używając od lat grup dyskusyjnych oraz patrząc na polityków w TV przywykłem,
że odpowiadanie na pytanie inne niż zadano oraz prosty populizm są
bardziej regułą niż wyjątkiem.

yczę