Banał - konta i logowanie w XP

Autor: Jacek <jdwind_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 15:28:45 MET DST

Witam. Wiem, że to pewnie banalna sprawa, ale nigdy tego nie robiłem, więc nie
dla mnie. Zainstalowałem u siebie .NET framework, który standardowo tworzy
drugie konto użytkownika dla ASP NET. Ale nie w tym rzecz - czy, jeżeli na
kompie jest więcej niż jedno konto użytkownika, to XP podczas logowania zawsze
wchodzi najpierw do kona logowania, czy można to zmienić, żeby się logwać od
razu do wybranego konta? I to samo podczas uruchomienia wygaszacza ekranu -
automatycznie wychodzi mi do okna logowania. Jak to zmienić?

-----
pozdrowienia, Jacek.