Re: IIS - uwierzytelnienie

Autor: =Tade= <tade_os_at_poczta.fm>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 15:26:11 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dhe3r9$ds4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Albo sprawdzanie listy CRL dla certyfikatu klienta/serwera. Jak PKI
> dupnie zrobione, to klient/serwer się do listy CRL nie może dobić i
> czeka na timeout.

To fakt na serwerze jest tylko 443 otwarty
ale ten problem lezy w uwierzytelnianiu , jak wpisze Domena/uzytkownik to
wszystko dziala OK
jak uzytkownik bez domeny to czeka sekundy , tylko jak zmusic uzytkownikow
aby wpsiywali domene serwera WWW
gdzie to zmienic zby uzytkownik logujacy sie z wolnostojacej stacji nie byl
uwierzytelniany jako stacja\user tylko domenaserwerawww\podanyuser