IIS - uwierzytelnienie

Autor: =Tade= <tade_os_at_poczta.fm>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 11:28:46 MET DST

Na win 2003 Server mam w domenie AD zalozone konta uzytkownikow ale nie
nalezace do Domain User (uprawnienia tylko do WWW)
W momencie gdy standardowy klient probuje podlaczyc sie po https do serwera
nastepuje okolo 10 sek zawieszenie , potem wszystko jest OK
po kilkuminutowym okresie bezczynnosci klienta sytuacja rowniez sie powtarza
, wydaje mi sie ze jest to sprawa uwierzytelnienia
ale musze sie przyznac nie wiem specjalnie gdzie i na co zmienic sposob
uwierzytelnienia - mam ustawione zintegrowane uwierzytelnienie systemu
windows ,
dostep anonimowy jest wylaczony , uzytkownik nalezy do zalozonej grupy web
na ktora udostepniam katalog w InetPub , co dalej nie mam pojecia