Cienie pod ikonami

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 11:24:13 MET DST

witam wszystkich,
cos mi sie posralo w windowsie i teraz pod nazwa ikony na pulpicie mam taki
brzydki beznadziejny prostokacik. Chcialbym aby text pod ikona na pulpicie
byl biały bez zadnego cienia czy tam podswietlenia,niewiem jak to napisac
ale pewnie wiecie o co mi chodzi.
Wszedlem do Panelu sterowania>>>System>>Zaawansowane i zaznaczylem tam
wszystkie opcje ale nic nie pomoglo. Wydaje mi sie ze wlasnie gdzies tam
znajduje sie rozwiazanie mojego problemu, ale nie moge go znalezc:(
Wiem ze to nie jest jakis duzy problem tylko jakas drobnostka ale cholernie
mnie ona denerwuje.
Z gory dzieki
pozdr