Re: Pomocy! Zapsułem XP podczas instalacji GRUBa :(

Autor: Arek <arcady222WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 18:55:31 MET DST

> Po tej omyłkowej instalacji, miałem ciągle dostęp do plików na tej partycji.
> Pod odbudowie sektrora dla tej partycji już go nie mam :(
>
> Układ partycji na dysku się nie zmienił. Do plików na pozostałych partycjach
> jest ciągle mam dostęp. Oczywiście oprócze tej dla której zrobiłem odbudowę BS.
>
> Probowałem jeszcze polecenia "Orginal BS", ale to nie pomogło.

Sytuacja w tej chwili wygląda tak:

Z dosa (freedos) widoczna jest partycja C: i katalogi na niej. Jednak kiedy
zaglądam do katalogu, zamiast nazw plików jest tylko jakaś "kaszana".

Wszystko wskazuje na to, że opcja odbudowy BS w TestDisk, go rozwaliła :(

Natomiast w samym TestDisk można wchodzić do tych katalogów i są tam nazwy
prawidłowe plików.

Jest jeszcze jakaś nadzieja?

P.S. Wiem, że trzaskam dużo postów, ale naprawdę jestem już zdesperowany.

--
Pozdrawiam, Arek