Re: Pomocy! Zapsułem XP podczas instalacji GRUBa :(

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 17:58:41 MET DST

Arek wrote:

> Może to ważne, partycja jest w FAT32.

Jesli partycja jest w fat32, to podlacz dzialajacy dysk z win 9x i
bedziesz widzial wszystkie pliki z dusku, ktory ma uszkodzony boot
sektor. Mozesz tez pobawic sie w kopiowanie tekstowe. Uruchamiasz
komputer z dyskietki starowej W9x i z poziomu lini komend mozesz sobie
pokopiowac co chcesz. Jest tylko jedna wada sposobu podanego jako drugi.
nie bedziesz mial dlugich nazw.