Re: domena - problemy z podlaczaniem

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 18:03:36 MET DST

Artur Zajda dnia 2005-09-22 15:18:

> Z tego co wiem, domyslnie jest tak ze użytkownicy uwierzytelnieni moga
> dopinac komputery do domeny... I wszystko pięknie tylko wlasnie przestalo
> dzialac. Teraz mam tak ze tylko admin domeny moze podlaczyc komputer do
> domeny. Nie pomaga delegacja praw czy ustawianie prawa do tworzenia obiektow
> komputer. W zasadach wszystko wyglada ok (prawa do podlaczania do domeny
> komputerow maja uwierzytelnieni userzy).
> Zeby bylo ciekawiej - odlaczenia od domeny moge dokonac na dowolnym
> uwierzytelnionym...
>
> Ktos ma pomysl co jest grane?

pewnie wyczerpaliście limit podłączeń na juzera (domyślnie 10)
i teraz trzeba zwiększyć hint1: adsiedit lub ldp i odpowiednie miejsce
gdzie to uczynić hint2: jest artykuł o tym na M$:
http://support.microsoft.com/kb/251335/pl
poczytaj podpunkt 3. "...aby zwiększyć lub zmniejszyć wartość atrybutu
ms-DS-MachineAccountQuota usługi Active Directory"

--