domena - problemy z podlaczaniem

Autor: Artur Zajda <zajda.artur_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 15:18:13 MET DST

Czesc.
Domena jest oparta o w2k3...
Z tego co wiem, domyslnie jest tak ze użytkownicy uwierzytelnieni moga
dopinac komputery do domeny... I wszystko pięknie tylko wlasnie przestalo
dzialac. Teraz mam tak ze tylko admin domeny moze podlaczyc komputer do
domeny. Nie pomaga delegacja praw czy ustawianie prawa do tworzenia obiektow
komputer. W zasadach wszystko wyglada ok (prawa do podlaczania do domeny
komputerow maja uwierzytelnieni userzy).
Zeby bylo ciekawiej - odlaczenia od domeny moge dokonac na dowolnym
uwierzytelnionym...

Ktos ma pomysl co jest grane?