Re: stopień zlożoności hasla domenowego

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 21:40:17 MET DST

On Wed, 21 Sep 2005 19:34:54 +0200, Krzysztof <gallangher@poczta.fm> wrote:

> powoli migruje usersów z Nt do AD2003 :)
>
> domyslna polisa na has³a w domenie 2003 ma 7 znaków (to jest OK) i
> z³o¿one
> hasla na "enabled"
> (co najmniej 3 z 4 grup znaków : ma³e litery, du¿e litery, cyfry i znaki
> specjalne)
> to jest niestety zbyt wiele dla moich uzytkowników na pocz±tek ;(
>
> Czy mo¿na ustawic restrykcje na has³o tak aby wymaga³o znaków np. z 2
> grup
> spo¶ród 4 ?
> S±dzê, ¿e wymóg stosowania równocze¶nie duzych i ma³ych liter by³by dobry
> [...]
z tego co wiem, to jest albo wlaczenie skomplikowanego hasla, albo nie,
jedynie mozesz dlugoscia hasla sie bawic
ale moim skromnym zdaniem (tez mialem taki problem ) nie warto tak robic,
bo im krotsze haslo tym latwiej jest je zlamac. ja poprostu wlaczylem 8
znakow , skomplikowane i 15 w historri i poprostu sa niektore osoby ktore
w te restrykcje nie wchodza i tyle i kazdego miesiaca dodaje jedna dwie
osoby to jest dobra metoda zaczolem na nowych pracownikach , ktorzy nie
byli "zepsuci" a potem schodzilo samo, bo jak to wyglada ze nowy moze, a
dyrektor nie ? i dyrki sami do mnie przyszli powoli aby im to wymusic,
dodatkowo maja wymuszenie co 42 dni.
Moim zdaniem lepiej pogadac z ludzmi , jakies szkolenie i socjotechnika.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/