Re: Win XP Pro: nagrywanie płyt CD - gdzie interfejs?

Autor: Psi Pauer / Schizofil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 21:24:38 MET DST

[...]
> Ja to robię na serwerze linuksowym (Samba) - dosyć prosta sklejka, po
> prostu wymienia określone znaki na odpowiedniki ASCII.

Niestety z Linuksem (Aurox 9.2) miałem ostatnio do czynienia ponad rok temu,
potem mi się skaszanił dysk, potem zainstalowałem Win98sE (w domu),
i tak z zamiarem doinstalowania ponownie Linuksa chodzę już długi czas,
ale nie wyrabaim czasowo (robota tu i tam, dzieci, żonka ofkoz...)
Pozdrawiam (już z domu)

--