Re: Admin czy nie?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 19:02:17 MET DST

W wiadomości: 2r4pgd.h3r.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> Użytkownik "szpon" <szpon.nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Najwyraźniej mamy więc różne instalki, bo w moim XP Home jej NIE MA.
> Zresztą we wszystkich znanych mi źródłach też tak piszą, więc nie jest
> to kwestia jakichś szczególnych ograniczeń mojego systemu. Powtarzam -
> dotyczy to logowania się na *wbudowane* konto Administrator, a nie na
> jakieś inne konto z uprawnieniami administratorskimi.

Witam!

Może konto administratora zostało ukryte. MS-TweakUI potrafi ukrywać i
pokazywać konta wyświetlane na ekranie powitalnym. Czyli na ekranie używanym
zamiast okno logowania z możliwością wpisania nazwy użytkownika. Którego
brak jest w Home lub może być wyłączone w Professional -- jak się domyślam.

W TeakUI jest informacja ponadto, że konto administratora jest normalnie
ukryte (ang. suppressed). Pokazywanie wszystkich kont było by niewygodne.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski