Re: Problem z filmami pod Win XP

Autor: Ędrjó <andrzejgrobelnyBEZ_at_SPAMUwp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 20:02:39 MET DST

pioruns napisał(a):
> Ściągnij i zainstaluj kodeki ffdshow. w ikonce w trayu, podczas
> oglądania filmu będziesz mógł rozjaśniać i sterować obrazem do woli.

Zainstalowałem, ale zdaje się nie działać, tzn. te wszystkie ustawienia
nie mają wpływu na obraz.

> Instalowałeś/deinstalowałeś WMP 10, a więc spróbuj to samo z kodekami
> WMF (ale nie instaluj ich ponownie, wystarczy Ci ffdshow)..

Tylko jak to zrobić? To chyba nie jest takie proste, było już pytanie w
Usenecie jak odinstalować to wmfdist i padła odpowiedź, że się nie da.
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć, powinien istnieć przynajmniej jakiś
ręczny sposób deinstalacji. Jak usunąć to cholerstwo??

--
Ędrjó