Re: BRAK DOSTĘPU DO LINKÓW Z PULPITU

Autor: pioruns <piorunsSPAM_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 17:54:03 MET DST

Rankiem 2005-09-13 (wtorek) Andrzej napisał:

> Mam win XP. Od wczoraj nie mam dostępu do stron wywoływanych ze skrótów
> umieszczonych na pulpicie.
> Dwa dni wcześniej, aby przejść na strony z pulpitu musiałem najpierw wywołać
> IE a potem było już ok.

> Proszę o radę i pomoc.
A skrótów nie powinno się przychowywać w folderze Ulubione? "nie mam
dostępu" co to znaczy? przed "przejściem na stronę z pulpitu"
uruchamiasz IE, jak rozumiem. Nie wystarczy 2 razy kliknąć na skrót?
Spróbuj z menu kontekstowego "otwórz za pomocą.." i wybierz Internet
Explorer, zaptaszkuj "zawsze otwieraj za pomocą wybranego programu"

--
pozdrawiam, pioruns
gg: 0x875C43