Re: MySQL i Win2000 SBS

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 20:05:05 MET DST

Piotr Smerda, e-mail: piotrs00@go2hell.pl napisał(a):

> A mysqldump nie zadziała? Ma on w parametrach możliwość łączenia się z
> dowolną bazą poprzez sieć. Może być wywoływany ze skryptów a w połączeniu
> z at/Scheduled Tasks można zautomatyzować backup.

Moze zadziala, jednak mam problem ze skladnia, otoz pisze (na maszynie
Windows), i chce aby na tej samej maszynie robil kopie (powiedzmy w katalogu
D:\KopiaMySQL):

mysqldump -u [uzytkownik] -p [haslo] -h [nazwa_hosta]
D:\KopiaMySQL\mysql.bac

i wyswietla mi komunikat: "niedozwolona nazwa tabeli
D:\KopiaMySQL\mysql.bac" , probowalem na rozne sposoby, po adresie IP itd.
jednak caly czas to samo. Jak wiec ma wygladac skladnia miejsca docelowego
kopi bazy na komputerze z systemem Windows ?

--
Pozdrawiam
Leon