Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:01:07 MET DST

Sep napisał(a):
> Witam!
> Nie mogę wytłumaczyć pozostałym użytkownikom mojego kompa, jak ważny jest
> firewall (używam Zone Alarm, ponieważ zdobył wiele nagród) i antywirus
> (korzystam z avast'a bo jest szybki i darmowy). Pomimo rzeczowych argumentów
> często wyłączają ww. programy.
> W związku z tym mam pytanie - czy jest sposób na uniemożliwienie ich
> zamknięcia/zatrzymania pod windows xp sp2?
> (tak, aby nie można było ich wyłączyć, ani przez zasobnik systemowy ani
> CTRL+ALT+DELETE).

Może lepiej poszukać programów pracujących jako również jako usługi?
Wówczas przeciętny użytkownik nawet jak zamknie to, co widzi w zasobniku
systemowym to i tak aplikacja będzie dalej chroniła system. Poza tym
zwykły użytkownik chyba nie ma uprawnień do zabijania usług.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066