Re: 7 wersji Visty

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 12:53:43 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
> LOL, o co Ci chodzi? Dlaczego szukasz w tym zdaniu więcej treści niż w
> nim jest? Ludzie często mają problemy z wyborem wersji XP i to jest
> fakt a nie czyjeś myślenie.
Mirror LOL, bo napisałeś ogólnie-sztubacko, a ja nie znam ludzi, którzy mają
często problem z wyborem wersji. Owszem czytam czasem ich pytania na grupach
w sprawie, ale to zbyt naciągane i na "jaja..." mi wygląda. Opisów w
internecie o różnicach XP HE i Prof jest tyle, że na url-e nie starczyłoby
ekranu.
[...]
> Ale czy ja cokolwiek powiedziałem na ten temat? Czy tak sam do siebie
> mówisz?
Twój problem z ustaleniem ...no i w razie czego jest też np.
www.cimoszenko.info albo www.grzegorz.net
[...]
> Ale czy ja chcę z tym polemizować? Przyczepiłeś się do mnie nie wiadomo o
> co. Jest oczywiste, że cena gra rolę. Napisałem to co napisałem bo
> ludzie na tej i innych grupach pytają jaką wersję wybrać. To jest fakt
> i nie możesz z tym polemizować.
To nie jest żadna polemika, ani (przy)czepianie się:-) To jest mój aktualny
punkt widzenia inny niż Twój! Chyba, że nie mogę czegokolwiek w swobodny
sposób tu napisać, abym nie przeczytał, że jestem trollem czy siakoś tak w
Twoim stylu ... no i że tylko co poniektórzy "obdarzeni"/wybrani mogą
(na)pisać co chcą nieprecyzyjnie wyrażając swoje idee, myśli, pomysły, rady
itd itp. Napisałem zatem co chciałem i to po polsku ... no i czego
specjalnie się dziwisz jak otwarłeś wątek dyskusyjnie vide: "I pomyśleć, że
teraz ludzie mają problemy z wyborem pomiędzy XP Pro i Home :)
Źródło...":-) Ja tak nie myślę ...ot i tyle.!:-)
No i cóż....Odczepiam się!, bo mój zwierzaczek ma, widzę obecnie, problem z
wyborem...głodny jest biedaczek...no i pić mu się chce. A ja tu się GN niby
czepiam i polemizuję;-)
GL
P.S.
BTW na zaproponowanej zasadzie jako odkrywca pomyślałem, że Vista +7 to tak
jakby "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków":-)

--
Moc=(0)