Re: 7 wersji Visty

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 11:29:31 MET DST

Michal Biek <mb@2.pl.invalid> napisał(a):
> :-) To nie myśl jak królewicz z krainy IT/Microsoft...!

LOL, o co Ci chodzi? Dlaczego szukasz w tym zdaniu więcej treści niż w nim
jest? Ludzie często mają problemy z wyborem wersji XP i to jest fakt a nie
czyjeś myślenie.

> Większość zainteresowanych ma prostu (z różnych powodów) niezłe problemy
> "z kasą". O czym można się łatwo przekonać idąc np.wzorem XP
> (http://www.omegasoft.pl/?producent=4:14). Jeżeli myślisz, że jak
> (ludzie) będą mieli nowych wodzów i pokropione sztandary ...i w związku
> z tym lepiej, słuszniej, sprawiedliwiej. dostatniej itd itp to IMHO
> grubo się (o)mylisz.

Ale czy ja cokolwiek powiedziałem na ten temat? Czy tak sam do siebie
mówisz?

> [...]
> zakup po wyborze wersji będzie ich stać...prywatnie?! Nie wspomnę o
> całości lub części sprzętu, który trzeba będzie pewnie np. podarować
> "Burym Misiom" (
> http://www.filipini.poznan.pl/art.php?op=tresc&idArt=306 ) ... aby mieć
> w pełni satysfakcję z posiadania Vista ... no i zupełną możliwość
> skorzystania z jego Mocy:-)
> Wniosek: Ludź, który będzie miał/ma "kasę" i uwarunkowane potrzeby
> systemowe wybierze VUE albo VEE. Ludź, który nie będzie tego miał
> zachowa się w sposób dowolny i nieprzewidywalny (możliwie, że też tak

Ale czy ja chcę z tym polemizować? Przyczepiłeś się do mnie nie wiadomo o
co. Jest oczywiste, że cena gra rolę. Napisałem to co napisałem bo ludzie na
tej i innych grupach pytają jaką wersję wybrać. To jest fakt i nie możesz z
tym polemizować.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/