Re: Windows xp problem z logowaniem przelanczaniem uzytkownikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 10:23:12 MET DST

Użytkownik "tk" <kulej@ozimek.net.pl> napisał w wiadomości
news:dg0i01$anr$1@gandalf.ozimek.net.pl...
> [...]
> zalogowac
>
> 3. czasami nie mozna nawet wpisac hasla po kliknieciu na ikonke
> uzytkownika i wpisaniu hasla monitor wygasza sie slychac muzyczke
> lgowania ale monitor jakby odmowil wspolpracy, monitor ma
> zasilanie ale jest wygaszony, przyznam ze pierwszy raz cos takiego
> zobaczylem.....
>
> 4. co ciekawe zaczelem szukac przyczyn tego i zauwazylem ze kiedy
> jest kabelek sieci LAN odlaczony fizycznie to przypadek nr4 nie
> wystepuje. Siec lan uzywam do laczenia sie z netem, jestem
> podpiety do sieci 300 uzytkownikow, siec osiedlowa.

No to przepatrz teraz system jakimś antispyware i antywirusem, bo
pewnie podłapałeś jakieś szkodniki. Polecam HijackThis
http://www.hijackthis.de/ tudzież Microsoft Antispyware.

> Postanowilem zainstalowac windowsa xp zwyklego i punkt 4 nigdy nie
> wstepuje ale pozostalem od 1-2 wystepuja. Nie wiem co robic juz
> sporo czasu stracilem na przeinstalowywanie windowsow i mam dosyc
> dlatego moze ktorys z grupowiczow wie o co chodzi. Co prawda kiedy
> chce przelaczyc usera mozna dac uruchom ponownie i jest wszystko
> ok ale jesli sa opcje przelacz uzytkownika i wyloguj to chyba
> powinny one dzilac ok.......
>

> A mozne SP2 zainstalowac ???

Bez SP2 tudzież bez uaktualnienia systemu i przeglądarki to ja bym się
do Internetu nie podłączał raczej.

> Podam jeszcze konfiguracje kompa :
> 256 Ram, procek amd duron 1,6Mhz, 60 Hdd (firmy nie pamietam ale
> watpie ze ma to cos do rzeczy), Radek 9200, karta lan na
> realtek`u....

A co widać w Dzienniku Zdarzeń - są jakieś komunikaty o błędach?
Spróbuj postawić system bez podpinania kabelka do sieci, albo
natychmiast włącz Zaporę w ustawieniach połączenia sieciowego. I
oczywiście - uaktualnij IE.....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/