Windows xp problem z logowaniem przelanczaniem uzytkownikow

Autor: tk <kulej_at_ozimek.net.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 08:14:22 MET DST

Witam,

Zainstalowalem windows Xp z wbudowanym SP1. System dziala ok az nie zaczelem
tworzyc uzytkownikow. Sprawa wyglada nastepujaco mam konto administratora i
konto o ograniczonych mozliwosciach (rodzice). Po stworzeniu tych kont
windows postanowil odmowic wspolpracy. Przy pierwszych trzech, czterech
logowan i zmiany uzytkownika wszystko ok jedank po kilkakrotnym
przelogowywaniu i przelanczaniu uzytkownikow (jest ich dwoch) powiedzmy ze
zrobilem taka operacje ok 5 razy dla przelogowania i przelaczania
uzytkownikow windows zle dziala :

1. pomimo wpisania poprawnego hasla dla admina nie mozna sie zalogowac win
twierdzi ze haslo jest zle,

2. dla konta rodzicow pomimo hasla pustego rowniez nie mozna sie zalogowac

3. czasami nie mozna nawet wpisac hasla po kliknieciu na ikonke uzytkownika
i wpisaniu hasla monitor wygasza sie slychac muzyczke lgowania ale monitor
jakby odmowil wspolpracy, monitor ma zasilanie ale jest wygaszony, przyznam
ze pierwszy raz cos takiego zobaczylem.....

4. co ciekawe zaczelem szukac przyczyn tego i zauwazylem ze kiedy jest
kabelek sieci LAN odlaczony fizycznie to przypadek nr4 nie wystepuje. Siec
lan uzywam do laczenia sie z netem, jestem podpiety do sieci 300
uzytkownikow, siec osiedlowa.

Postanowilem zainstalowac windowsa xp zwyklego i punkt 4 nigdy nie wstepuje
ale pozostalem od 1-2 wystepuja. Nie wiem co robic juz sporo czasu stracilem
na przeinstalowywanie windowsow i mam dosyc dlatego moze ktorys z
grupowiczow wie o co chodzi. Co prawda kiedy chce przelaczyc usera mozna dac
uruchom ponownie i jest wszystko ok ale jesli sa opcje przelacz uzytkownika
i wyloguj to chyba powinny one dzilac ok.......

A mozne SP2 zainstalowac ???

Podam jeszcze konfiguracje kompa :
256 Ram, procek amd duron 1,6Mhz, 60 Hdd (firmy nie pamietam ale watpie ze
ma to cos do rzeczy), Radek 9200, karta lan na realtek`u....