Re: Win XP - czy ten sprzęt wystarczy?

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 22:16:16 MET DST

Pink napisał(a):
> Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości

> E tam. Testowałem z wieloma wersjami sterowników.

> wywalic.
>
> Używałem Win 98 przez ponad dwa lata i z własnego doświadczenia wiem, że ten
> system z najbardziej błahego powodu potrafi zaliczyć. BSOD-a. (nawet po
> kilka razy dziennie). Już nawet nie mówię o "zamarzania", po którym można
> było jedynie nacisnąć przycisk reset.
> Do tego jeszcze dochodzi koszmarne w porównaniu do systemów NT zarządzanie
> pamięcią - restart systemu co kilka godzin z powodu rzekomego jej
> [...]
Eeeeee pechowiec jestes i tyle. Ja powiem tyle ze moje 98-ki biegaja
calkiem stabilnie. Co prawda na kompach z masa sprzetu (usby, firewiry,
tunery tv i sat, palmy, pockety i inna masa stuffu) 98-ka zaczyna
glupiec od nadmiaru sterownikow. Ale po uwaznym skonfigowaniu dziala
caliem OK.

> Jako ciekawostkę mogę napisać, że tak mocno krytykowany Win ME okazał się
> pod tym względem lepszy - niewiele, ale

mial wiecej sterow - fakt. Ale reszta to niestety kicha....

> Ja przejście z Win 98 na Win 2000 potraktowałem jak zbawienie i od czasu
> upgradu, BSOD-a widzę średnio raz na półtora roku.

Calkiem mozliwe. Generalnie polecam pytajacemu potestowac kilka wersji
windowsow w towarzystwie sterownikow i oprogramowania ktorego uzywa.

--
Lukasz Sczygiel