Re: Win XP - czy ten sprzęt wystarczy?

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 22:24:23 MET DST

Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości
news:dffhdd$lka$1@nemesis.news.tpi.pl...

> IMHO spowodowane jest slabymi sterownikami.

E tam. Testowałem z wieloma wersjami sterowników.

> Sam windows jest calkiem calkiem ale jakies durne programy moga go
wywalic.

Używałem Win 98 przez ponad dwa lata i z własnego doświadczenia wiem, że ten
system z najbardziej błahego powodu potrafi zaliczyć. BSOD-a. (nawet po
kilka razy dziennie). Już nawet nie mówię o "zamarzania", po którym można
było jedynie nacisnąć przycisk reset.
Do tego jeszcze dochodzi koszmarne w porównaniu do systemów NT zarządzanie
pamięcią - restart systemu co kilka godzin z powodu rzekomego jej
braku.jednak. ;-)

Jako ciekawostkę mogę napisać, że tak mocno krytykowany Win ME okazał się
pod tym względem lepszy - niewiele, ale
> Wtedy pewnie win2000 lub xp bylby jednak lepszy. Ale niewiele :)

Ja przejście z Win 98 na Win 2000 potraktowałem jak zbawienie i od czasu
upgradu, BSOD-a widzę średnio raz na półtora roku.

--
Pozdrawiam
Pink