Re: dziwny problem z windows NT

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 12:58:11 MET DST

Użytkownik "Nexus6" <nexus6@-usun-to-.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dfrl50$3mc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Opisze problem, jaki pojawil sie na komputerze, do ktorego nie mam
> dostepu i ktory zostal opisany w emailu do mnie. Moze pomozecie,
> poniewaz w przyszlym tygodniu odwiedze miejsce gdzie on stoi i wiem, ze
> bede proszony o pomoc. Otoz jest sobie komputer nie pierwszej mlodosci,
> z windows NT, ktory robi za kontroler domeny dla malej laboratoryjnej
> sieci komputerowej. Pozostale w sieci to wszystko od win95 do xp. Po 1-2
> sztuki z kazdego systemu. Administrator sieci zewnetrznej wprowadzil
> [...]

Jeśli admin wprowadził kontrolę MAC adresów, to zapewne na DHCP. Co ma do
tego okno "przywołać okno zmiany maski" - nie wiem. Zakładam, że chodzi o
maskę podsieci, co znów nie ma związku z MAC Adresem karty sieciowej.
Dowiedz się może dokładnie, w czym jest problem, bo inaczej zacznie się
gdybanie.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]