dziwny problem z windows NT

Autor: Nexus6 <nexus6_at_-usun-to-.poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 11:37:35 MET DST

Witam.
Opisze problem, jaki pojawil sie na komputerze, do ktorego nie mam
dostepu i ktory zostal opisany w emailu do mnie. Moze pomozecie,
poniewaz w przyszlym tygodniu odwiedze miejsce gdzie on stoi i wiem, ze
bede proszony o pomoc. Otoz jest sobie komputer nie pierwszej mlodosci,
z windows NT, ktory robi za kontroler domeny dla malej laboratoryjnej
sieci komputerowej. Pozostale w sieci to wszystko od win95 do xp. Po 1-2
sztuki z kazdego systemu. Administrator sieci zewnetrznej wprowadzil
kontrole MACow co wiazalo sie za miana ustawienia maski. Podobno nikt (a
wielu probowalo) nie moze "przywolac okna zmiany maski"<< to tlumaczenie
z niemieckiego.
Moje pytanie. Czy zmiana maski moze byc tak trudna w NT. Czy nie mozna
tego zmienic w ustawieniach sieci? Trzeba edytowac jakies pliki ini?

dziekuje za wszelkie sugestie.
fizyk

--
Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu