Re: Administrator domeny vs lokalny.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 12:27:06 MET DST

therminator wrote:
> Witam!
>
> Nie mam za dużego doświadczenia - wiec chcialbym poprosić o pomoc.
>
> Komputer i instalowane na nim aplikacje - na administratorze lokalnym. Po
> włączeniu do domeny jest problem.
> Do aplikacji jest tylko dostęp na prawach administratora domenowego - co nie
> jest zalecane dla użytkowników.
> Jakie nadać uprawnienia (z poziamu AD), żeby użytkownicy mogli pracować w
> uprawnieniach swojej grupy i jednocześnie mieli dostęp do lokalnego serwera
> na prawach administratora lokalnego?

Uzyj opcji restricted groups w GPO do tego zeby nadac uzytkownikowm
uprawnienia administratorow lokalnych.

> Druga sprawa, z jake uprawnienia muszą mieć użytkownicy, aby mogli podglądać
> sesje tereminalowe innych użytkowników - chodzi o pomoc w rozwiązywaniu
> problemów dla użytkowników terminalowych?

Nigdy nie sprawdzlaem .. sprawdz czy wystarcza im odpowiednie
uprawnienia administracyjne na protokole RDP.

http://www.microsoft.com/windows2000/en/advanced/help/default.asp?url=/windows2000/en/advanced/help/sag_SCErestrictgroups.htm

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl