Re: win 2003 - atrybut do odczytu

Autor: X t l a n <_at_>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 11:59:41 MET DST

> W przypadku katalogów ten atrybut znaczy zupełnie co innego
> i wcale nie oznacza "tylko do odczytu". Nie da się stworzyć
> katalogu tylko do odczytu inaczej, niż używając ACLi NTFS.

Ale mam dziwny problem, bo ten katalog jest przeznaczony na sesje dla
PHP i nie mogę w nim zapisać nic - bo "access denied" - i wydaje mi się,
że przez ten atrybut. Czy nie? Normalnie wszystkie katalogi na dysku mam
z tym atrybutem, tyle że jest na szaro zaznaczony i inne programy
działają spoko i nie ma problemu z zapisem. Więc może błąd jest gdzie
indziej ....