Re: jak "usztywnic" ustawienia sieciowe

Autor: LQ <a_at_a.a>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 22:54:09 MET DST

powiem o co chodzi
mam w pracy kompa ktorym loguje sie do domeny (mam tam sieciowe dyski itp)
jednak jak sie loguje do domeny to mi w ogole nie laczy z netem (wyswietla
mi iexplorer ze laczy sie z jakims abstrakcyjnym adresem ip), nie moge sie
rowniez dostac do otoczenia sieciowego/wlasciwosci polaczenia internetowego
jak zaloguje sie lokalnie na konto administratora to mi przypisuje adresy ip
przez dhcp i net dziala jak powinien tylko wtedy nie mam dostepu do dyskow
sieciowych itp
zaznaczam ze jestem enduserem i nie mam dostepu do serwera