Nie moge sie zalogowac do XP - co robic?

Autor: jake <jakejake_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 22:17:15 MET DST

Pojawia sie na chwile tapeta pulpitu i zaraz nastepuje wylogowanie. Tak samo jest w trybie awaryjnym na kazym koncie.
Przeistalowalem XP z opcja naprawiania systemu i nie pomoglo.
Dzien wczesniej zanim przestalo dzialac mialem wirusa, ktory tworzyl
plik Nail.exe. Po przeskanowaniu dyskow antyvir usunal kilka zainfekowanych plikow, ale ten virus
zostal i po reboocie juz nie da sie zalogowac.
Co robic zeby nie instalowac systemu? Usunalem z konsoli odzyskiwania
ten plik, ale nie pomoglo. Wyczytalem, ze trzeba jeszcze usunac cos
z rejestru, ale jak to zrobic jak nie da sie zalogowac?
Pomyslalem, zeby plik z rejestrem przegrac na inny komputer z XP
i tam go przeedytowac i wywalic smieci, ale nie wiem czy tak sie da,
to znaczy zeby regeditem czy czyms innym przedytowac ten plik nie
psujac rejestru na tamtym komputerze. Gdzie w ogole szukac pliku z rejestrem?
Nie znam sie na XP i gdyby nie kilka programow pod Win, ktore potrzebuje, to juz dawno by tego syfu nie bylo u mnie w domu. Pomocy!