Re: CD-ROM => właściwości => sesje...

Autor: Psi Pauer / Schizofil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 19:40:09 MET DST

> Nero?

Właśnie rzecz w tym, że chcę ograniczyć
użycie Nero jedynie fo funkcji 'multimounter',
żeby podglądać sesje wcześniejsze niż ostatnia,
ale szukam programiku, którym można sprawdzić,
czy ostatnia sesja jest zamknięta, czy też można
do płytki dograć dane - i tylko tyle.

BTW1: polecam darmowy program
do wypalania płytek typu 'data', 'boot', 'audio':
CDBurnerXP Pro 3.0.116
Działa na wszystkich systemach windows
od win98 wzwyż (testowałem), rozpoznaje sesje
zapisane przez Nero - i nie tylko - i dogrywa do nich,
jak na razie jestem bardzo zadowolony :)

BTW2: gdzie WinXP umieszcza pliki przygotowane
do zapisania na CD? - bo umiem nagrać płytkę
narzędziem systemowym, ale nie wiem
jak je skonfugurować / wywołać jakieś GUI ?

Pozdrawiam

--