Re: Kaspersky Anti-Virus & Outpost Firewall

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 22:30:46 MET DST

Użytkownik "Arek" <arcady2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1116.00000c5f.431af183@newsgate.onet.pl...
> Witam!
>
> Bezpieczeństwa mojego kompa bronią: Kaspersky Anti-Virus i Outpost
> Firewall. Ten pierwszy ma również jakiegoś wbudowanego firewalla,
> bo czasami wyrzuca komunikat np.:
> Uwaga! Kompouter został zaatakowany z Internetu.
> Atak sieciowy Lovesan z adresu ...
>
> Myślałem, że tym powinien zajmować się sam Outpost Firewall. Czy
> to znaczy, że firewall przepuścił "atak" i dopiero zatrzymał go
> Kaspersky?

To nie jest żaden atak. To jest zwykle zabłąkany pakiet wysłany na
ślepo w Internet, który przypadkowo trafił akurat na Twój adres
sieciowy. A wyłapał go ten firewall, który w łańcuszku filtrów
pakietów znajdował się wcześniej. Wyłącz po prostu powiadamianie o
takich "atakach", bo one w praktyce nie wnoszą żadnej sensownej
informacji.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/