Kaspersky Anti-Virus & Outpost Firewall

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 15:07:15 MET DST

Witam!

Bezpieczeństwa mojego kompa bronią: Kaspersky Anti-Virus i Outpost Firewall. Ten
pierwszy ma również jakiegoś wbudowanego firewalla, bo czasami wyrzuca komunikat
np.:
Uwaga! Kompouter został zaatakowany z Internetu.
Atak sieciowy Lovesan z adresu ...

Myślałem, że tym powinien zajmować się sam Outpost Firewall. Czy to znaczy, że
firewall przepuścił "atak" i dopiero zatrzymał go Kaspersky?

--
Pozdrawiam, Arek