Re: Zdalne przelogowanie komputera

Autor: <agad_at_seznam.cz>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 13:59:37 MET DST

> Automatyczne logowanie zostało widocznie ustawione w rejestrze. Dla WinNT
> jest to w tym miejscu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
>
> Parametry:
> AutoAdminLogon
> DefaultUser
> DefaultPassword
>
> Pozdrawiam
> Marek Szewczyk
>
> Użytkownik "roman" <roman@nospam.pl> napisał w wiadomości

> przez

Ale ja nie chce zmieniac domyslnego usera. Ja bym tylko na chwilke chciala
zalogowac sie jako Administrator. Zrobic co potrzebuje i wylogowac
administratora. Ale chcialabym miec jakies zdalne narzedzie do przelogowania
tak, zeby po polaczeniu sie vnc na ten komputer byl tam zalogowany
administrator.
A.