Re: SP2 blad instalacja

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 13:02:21 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> schreef in bericht
news:dfefoc$rkg$1@opal.icpnet.pl...
> Wytrwałość zatem nie pomoże... Pomoże najszybciej/najpewniej nowa
> instalacja bez połączenia z Internetem albo kompilacja SP2 z płytą
> SP1/instalacja (też bez połączenia).

Nie koniecznie nowa instalacja!
Ostatnio majac problemy z XP bylem juz gotowy do nowej instalacji. W
ostatniej chwili przypomnialem sobie o mozliwosci naprawy z CD. Meczyl sie
pol nocy, ale po zakonczeniu bylo wszystko jak nowe, moje programy i
ustawienia pozostaly bez zmian.
Wybralem naprawe z supportem sieci, murek wlaczony oczywiscie.